22 Ekim 2022 Cumartesi

Zone-h kasma teknikleri anlatım

 1-) SubDomain ( Alt Domain )

Hacklediğimiz Sitenin Mainine İndex Attıktan Sonra İşim Bitti Diyipte Çıkmayın , Shellden SubDomainlerede Selam Çakın : , Genellikle Her Sİtede SubDomain Oluyor örn.( Ben Bir Siteden 40 50 SubDomain Vurduğumu ) Hatırlıyorum , Peki Bunu Nasıl Yapıcaz ? Diyorsanız Kısaca Açıklama Vereyim; /public_html Kısımında Yerleşen SubDomainlerdir , Bunlara Aynı Şekilde İndex Ata Bilirsiniz ...

2-) Config Çekin
Shellden Config Çekmeyi Bilmeyen Yoktur Diye Düşünüyorum :D : , Zaten Direk Önünüzde Beliriyor Tek Yapmanız Gereken Ctrl+C/V Kullanmak , Normalde Configden Site Düşme İhtimali ( 12.55% ) Dir Ancak Şanslı Gününüzdeyseniz 10 15 Site Çıkara Bilirsiniz :

3-) Reverse İP
Bu Siteden Tarata Bilirsiniz , Örn.(Hacked.com) Sitesinin Reverse İP İle Denetlerken (Hacked.org) Çıktı , (Hacked.com) Hacklediğimiz Yöntemle Diğer Tüm Siteleri Hackleye Biliriz , Tabi Çok Kullanışlı Bir İşlem Değil :ddD

-) Error İndex
Şimdi Şöyle Diyeyim Sitede Error.php Dizini Var , Sİz İndexinizi Maine Atacağınıza Error.php Kısımına Atıyoruz ve Tüm Hatalı "URL" lerde İndeximiz Gözüküyor :D
Örn. ( denemetht.com) sitesinin error.php sine index attıysanız
deneme.virtuoso.com/hackedhacked
deneme.virtuoso.com/adminadmin
deneme.virtuoso.com/llsadaasdadas
deneme.virtuoso.com/hacked
deneme.virtuoso.com/aisdadaoiasod
deneme.virtuoso.com/denemehacked

hepsinde error verecek ve İndexiniz Gözükecektir ve Sizde Zonenizi Kasacaksınız :):
NOT :  , Zone-H Sitesi  Bu Methodla Alınmış Zoneleri Kabul Etmiyor ...

5-) Server Root ( sv root )
En Fazla Zoneyi Burdan Kasacaksınız ... Eğer Bu İşlerden Pek Anlamıyorsanız Bunun Üzerinde Pek Çalışmayın , Exploitle Çalışmamız Gerekiyor Bu Yöntemle , Çalışan Exploitleri Bulmak İse Günümüzde İmkansız , Daha Çok Virüslü Oluyorlar ... Bununla İlgili Konu Açıcam O Yüzden Pek Abartmıyorum ...

6-) Upload Açığı
Upload Açıklarından Yararlanın , Tüm Upload Açıkları 500 600 Kadar Ediyor ve Büyük Sayıda Zone Demektir , Ben Bunu Lamerlik Algılamıyorum Sonuçta Bir Açıktan Yararlanıyoruz :D: , inurl:"powered by phpuploader" gibi dorklarla Upload Açıklı Sitelere İndex Ata Bilirsiniz ...
 Zone-h Tarafından Desteklenmektedir  blogun altına salak salak lamer yazmayın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Zone-h kasma teknikleri anlatım

  1-) SubDomain ( Alt Domain ) Hacklediğimiz Sitenin Mainine İndex Attıktan Sonra İşim Bitti Diyipte Çıkmayın , Shellden SubDomainlerede Sel...